Skojigheter iFokus

Skojigheter

Etikett: lekar
Läst 954 ggr
[Tismon]
4

Automatiska meningar

Denna leken fungerar bäst på telefonen.

På telefonen, när du skriver, så brukar det komma upp tre olika alternativ efter varje ord.

Screenshot_20220803_201415.jpg

Leken går ut på att någon skriver ett ord och nästa person skriver det ordet och gör sedan en eller flera meningar genom att välja mellan de 3 förslagen som dyker upp. Sedan skriver personen ett nytt ord som nästa person börjar med.

Jag börjar med ordet: Kanske

• Redigerat 2022-08-03 20:19 av [Tismon]
[Tismon]
1

Kanske kan man fixa mig och sådana fantastiska människor som inte skulle skaffat hund innan vi gick igenom alla bilder på blommor

Nästa ord: Det

[snowy_]
1

😂

Det var ett bra tag sedan jag var tvungen att gå till föregående månad och det var mer inflytelserika och det är nog så att jag inte borde vara en av dem.

[snowy_]
0

Nästa ord: Hej

Pilspets
1

Det har löst sig nu är det en enkel men kan göra komplicerade processen är motvillig men efter några kilometer är det bara du.

En

• Redigerat 2022-08-03 20:29 av Pilspets
[Tismon]
1

Jag gör meningar på båda orden 😁

Hej jag heter Johan och jag har hört att det inte finns några bevis för att dessa varelser existerar så vad man själv tror är bra för att få tag i en harmonisk och funktionell flock

En norsk psykolog och det finns en del lustigkurrar där man får en trevlig kväll på en av de bästa produkterna

Nästa ord: Vad

• Redigerat 2022-08-03 20:47 av [Tismon]
[Moon AppleGrey]
1

Vad var ett onödigt krångligt ord att göra en mening av, men detta får nog duga.

Nästa ord: Måste

[Tismon]
0

Måste det vara så svårt att identifiera sig med en insekt och jag tror att det inte finns någon möjlighet att få tag i en harmonisk och funktionell flock

🤣

Nästa ord: Jag

HaMsTeRpLaMsTeR123
2

Jag kan inte sova i tält på en vecka och jag kan inte komma ihåg vad jag nyss gjorde. Det är ju jätte bra. Men du måste ju vara med mig idag så att jag inte kan se hur mycket du betyder.

Nästa ord: kan

• Redigerat 2022-08-04 00:01 av HaMsTeRpLaMsTeR123
[snowy_]
0

Kan du inte vill vara säker på om jag minns rätt så bra som möjligt för att gilla läget med dig och din familj. 😂 Och det var mer det är ju en form av en slump att det var mer än en vecka kvar till julafton.

Nästa ord: Dag

[Tismon]
1

Dag och tid för att få den att fungera med en massa rymdödlor och jag tror att det var kostligt och det finns en del av illuminati och rymdödlar och det är inte lätt

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Nästa ord: tror

[snowy_]
1

Tror du att jag har en släkting som är en länk till min blogg och det var mer det jag tänkte att vi skulle kunna få ett svar på. Men det var länge sedan man såg ut som en dålig film och bara vara hemma med feber i hörnet.

Nästa ord: Ute

[Tismon]
1

Ute i solen med en massa skadeglada kommentarer till detta kommer jag inte ens måla naglarna och det är inte lätt när det gäller abortion

What 🤣

Nästa ord: Kan

[Moon AppleGrey]
0

"Kan" kanske man kan, men om man vill är en annan fråga, och jag tror inte att man vill då det finns andra dagar man kan göra det på.

Nästa ord: Om

EquusCaty
0

Om du vill samverka med i Facebook idag om du vill samverka med i LinkedIn och få tillgång till hela saken var den enda tjejen som gick i skolan.

Jag kör på : På

Tjena^^

[Tismon]
0

På senare tid har rasen dock grenat ut sig till en annan granne med en massa skadeglada kommentarer till detta inlägg via e-post och det finns ingen anledning till varför katter gör detta för att få tag i en valp

Nästa ord: Tror

HaMsTeRpLaMsTeR123
0

Tror det var en gång i tiden så det blir ju inte ens om jag. Men jag är så himla bra att ha i det är ju jätte mycket bättre med dig. Men jag är det för att det inte så bra 😊 det har du en på det men du vet jag att du är det bara jag har du en på det men du måste vara en av dem som inte har någon som jag inte har någon som är så himla bra dag allihopa och jag kan du inte vill du att du har du gjort det så att det inte var så jag har

Nästa ord: limpa

[snowy_]
0

Limpa och jag lägger upp bilder på blommor till dig och dina kollegor. Men det är sant att jag inte har något emot en trevlig dag med mycket hög kvalitet i en annan gång… Om objektet var 30 meter bort att jag inte har en del av den anledningen till varför man vill ha den här övningen skapades av dig.

Nästa ord: Femton

HaMsTeRpLaMsTeR123
1

Femton minuter sedan så tar du med dig med mig. Kanske skulle hon inte har någon som jag inte är det för dig och du har du gjort det så att det inte var så jag har inte kollat med en duns det var en av dem som inte har någon som jag inte har du inte vill du att du har.

Nästa ord: tvål

• Redigerat 2022-08-04 23:40 av HaMsTeRpLaMsTeR123
[snowy_]
0

Tvål och vatten i tvätten är ju en form av en slump att det inte går att fylla en kopp kaffe eller te med en massa saker som är gratis och jag lägger upp en del av de bästa priserna på flygstolar. 😆

Kan ingen skriva en bok så här?👀

Nästa ord: Monster

[Tismon]
0

Monster och räddade kungariken från olika håll i er butik och det finns ingen möjlighet till att jag inte är den viktigaste för mig själv. Men vad är egentligen en sabeltandad tiger? Jag gissar på att det är en ganska mäktig demon så jag vet inte riktigt hur det ser ut i resten av sverige men det fanns en sort som inte katten kunde äta frukost och lunch och middag på kvällen

Nästa ord: olyckligtvis

[snowy_]
0

Olyckligtvis is a good place to start a business trip to the spiritual side of the world. We will have to be able to change our life to a new apartment and remembering that we are not going through the right direction.

Av någon anledning ville min mobil skriva endast engelska efter det ordet.

Nästa ord: Katter

EquusCaty
0

Katter är det en sån bild på öronen och jag har inte undermenyer Carl Bildt och hans hustru och barn över hästspel iFokus sajt också att det är en av de vem som helst och det är en av de vem som är en av dina bokningar på nätet är det en sån modell i spelåldern jag kan inte prata med i Facebook idag om att bli det första nya inlägget är bara att stå på hästen butiker och restauranger.

Jag kör på : Där

Tjena^^

[Tismon]
1

Där vägarna möts tyckte jag att det var kostligt. Det var ett oändligt skratt när man blir äldre och jag tror vi alla stöter på problem med min sambo. Jag är glad att du också delar den uppfattningen om att vi skulle kunna använda det som är så sällsynt att det finns väldigt få avbildningar och jag tror vi har så många TV serier som jag inte ens sett.

Nästa ord: Börjar

HaMsTeRpLaMsTeR123
0

Börjar på p det blir ju bara en på det men det kan vara att jag har en inte helt enkelt inte att du har ju en inte helt enkelt att jag inte har du engelska i det här med mig idag och imorgon så jag vet

Nästa ord: kommer

[snowy_]
0

Kommer inte ihåg om du menar den blåa alien tjejen ser ut att ha de pengarna på kortet och jag lägger märke till att ha en fin kväll med en massa annat kul och spännande och intressant och roligt och jag har fått en ny version av den här övningen. 🤔

Nästa ord: Vem

[Undertaker]
0

Vem har sagt att det är så? Jag vet inte om det är så att jag inte har någon annan dag i veckan som jag kan hitta och jag vill inte ha någon form av det som jag inte har.

Nästa ord: Det

EquusCaty
0

Det är en av de 10 kr rabatt och starttider tillgängligt för alla som är en av de vem som helst och det är en av de vem som ska vara och den rosa och resten men nu är det dags för en fälttävlanshäst på er ett riktigt bra en ny bil så att du är en stor kartong så är det dags igen med samma server Extra konto och göra lite uppdrag av regeringen att det är en av de 10 kr.

Nästa ord :Resten

Tjena^^

[Tismon]
0

Resten av veckan är slut så jag vet inte riktigt hur ni modererar och de på botten av dig. Ibland känns det som att du inte vill vara med på en film och sen ska jag göra avokadokräm och det är inte lätt.

EquusCaty
0

Jag har inte undermenyer regeringens nyhetsbrev med i Facebook för att få ett föl som Gävleborgs län och jag har en stor kartong liten fluffboll vi är på Avokado Island så skulle jag vilja ha en bra dag 20 min Terränghoppning.

Nästa ord : Kanin

Tjena^^

[Undertaker]
2

Kanin som är heterogen blandning mellan mus och ko kan inte sova. Huset brinner för att det får nog långsamt bli ensam hemma.

Nästa ord: Att

EquusCaty
0

Att vara i skolan och sen så har du en till med att skritta i spegeln och jag har inte varit inne på mitt konto och göra lite uppdrag att du är en av mina favvolåtar och det är en stor del av den svenska Dialekter kan du läsa mer än en bild på öronen.

Nästa ord : Galen

Tjena^^

[Undertaker]
0

Galen och det var inte ens fredag kväll eller liknande. Det spökar i alla möjliga håll och kanter på sommaren.

Nästa ord: Sov

[snowy_]
0

Sov gott alla andra som köpt den här veckan och har tänkt att vi skulle kunna få ett nytt datum för vistelsen i tvätten.

Nästa ord: Häst

[Tismon]
0

Häst som inte är ute efter förstörelse och det finns endast en liten anledning till varför man inte kan äta kött. Det var ett tag sedan vi sågs sist men jag har funderat på om det inte vore så kul med nya ögon och öron öppna för förslag på hur man klassifierar stjärnor genom deras spektrum.

Nästa ord: Varför

EquusCaty
0

Sov gott alla tonåringar som lider av de vem e TS Eliot Sumner county TN jail for a while now I have to the hills Hold me know if you have any questions.

Nästa ord : Fråga

Tjena^^

[Tismon]
0

#35: Du gjorde ingen mening på varför 😅

Fråga om jag inte har en egen Youtube-kanal? Jag har aldrig lyckats med det. Eller ska jag göra det? Det är bara att det är ett uttryck för en 2 kgs hund och psykisk ohälsa hos mig i sängen.

Prövar igen: Varför

[snowy_]
0

Varför har ni det bra och jag har en del av den här veckan och jag är inte bara för att gilla läget med en kortare serie ibland.

Nästa ord: Glömmer

[Goldie2010]
0

Glömmer aldrig när jag var på väg till jobbet och jag har inte hittat något annat än en katt.
🤣
Nästa ord: Önskar

EquusCaty
0

Önskar dig lycka till med att skritta i spegeln och jag har inte haft något annat än 5 cm jag har en likadan ut som inlägg av mina favoriter från iFokus sajt också att det är en av dina underbara människor.

Nästa ord : Glassmaskinen

#36 tror inte min mobil uppdatera att fler kommentera

Tjena^^

[Goldie2010]
0

Glassmaskinen är en tjej som heter den där bilden asså det var inte så mycket som möjligt.

Nästa ord: Hoppas

91Marran
1

Hoppas ni har det gått för långt bort från telefonkatalogen.

Nästa ord- Beklaga

Mvh
Mig

[Goldie2010]
0

Beklaga att jag inte har någon sadel till en liten häst.

Nästa ord: varför

[Tismon]
0

Varför är du intresserad av dobermann utställning? Jag gissar på att du inte vill ha vallhundar och det är inte lätt när man är tonåring att världen är orättvis men man vet bara det på en av de få gånger i månaden.

Nästa ord Konstigt

EquusCaty
0

Konstigt nog så jag kan inte prata med i Facebook idag om du vill samverka med Anna och hennes familj i ett par buskar då jag är inte bara jag och Love att vi skulle åka till Görvän jag har inte undermenyer Bildt.

Nästa ord : iFokus

Tjena^^

[snowy_]
0

iFokus och såg tio år sen vi hördes av att bemöta dessa två dagar i rad. Hej jag har läst och hört mycket om ursäkt för något som är gratis och ni har haft en trevlig helg på att de existerade.

Nästa ord: Isbox

EquusCaty
0

Isbox jag har fått 2 ögon med namnet Penny Lane loge och jag har inte undermenyer Carl och Karin öppnade dörren och där fick jag en slags Acer laptop.

Nästa ord : Majskorn

Tjena^^

[Goldie2010]
1

Majskorn är en av mina bästa vänner och jag har inte fått något svar från dig.

Nästa ord: Mikrovågsugnen

[Tismon]
2

Mikrovågsugnen och jag har hört att det inte finns några bevis för att dessa varelser existerar.

Nästa ord: förhoppningsvis

[snowy_]
0

😂 Förhoppningsvis is a good thing to have in the future and the fact that you enjoy it more than you know. You can also make a great deal for yourself as well as the most important and important things you can do.

Nästa ord: Grävlingen

EquusCaty
1

Grävlingen är det dags för en kovän Dagliga hos oss stod i en käpphäst läger i en käpphäst tävling i samarbete och utbyte med Singapore är det en islandshäst eller Konik jag har inte varit inloggad i skogen.

Nästa ord: Skitunge

Tjena^^

[snowy_]
0

Skitunge and the other two were not in the same dojo as the last one was. The only thing I would have was the first thing that happened to me is that the only way to get a hold of me is to have a wonderful life…

Min mobil gillar visst engelska

Nästa ord: Kamel

EquusCaty
0

Kamel jag har fått 2 föl som Gävleborgs län Hallands nyheter och väderprognoser och jag har inte varit inne nu ska Nelly köper en ny sajt som ska ha min skötis Nebo han finns där för att du är en stor kartong liten fluffboll jag har inte undermenyer.

Nästa ord : Undermenyer

Tjena^^

[snowy_]
0

Undermenyer regeringens nyhetsbrev med hemliga erbjudanden som finns i exempelvis svart te och kaffe. Det var en solig balkong i söderläge med utsikt över havet och den inre marknaden i Stockholm.🤔

Nästa ord: Månen

[Tismon]
1

Månen och de på listan längst ned på sidan av studierna är så himla kräsen när man inte kan äta frukost med en hund. Då hördes ett brak och plötsligt kom en annan granne springandes med en hund som morrar när man är tonåring. Det var ett tag sedan vi hördes sist men jag kan inte hållas ansvarig för mitt sena svar.

Nästa ord: Skalbaggens

[snowy_]
1

#54: Dina automatiska meningar är ju bäst😁

Skalbaggens the soda was the only thing that happened to me and trying to harm me and trying to get a hold of you for a while now and then. You can also get me a new better idea of what you want to do with your business cards and the other two things that I was forced into making.

Nästa ord: E-post

Agnes.Pärlor
1

E-post lösenord glömt ditt husdjur hälsa på den i en båt och driver denna veckan så många av er härinne och jag blir inte tant på minst en klänning till.

Nästa ord: Stickad

HaMsTeRpLaMsTeR123
0

Stickad mössa på dig och jag. Det är ju jätte bra. Du måste vara där och då kan jag ringa tillbaka till dig. Du måste gå på toa och sedan 🚘

Nästa ord: Tiara

[snowy_]
0

Tiara och jag har fått motstånd mot en vägg med en massa saker som är gratis och jag lägger märke till att jag inte borde känna till dig som referens på mitt konto. Kommer ni ihåg när du har något annat förslag till en ny design på min ensamhet

Nästa ord: Skogen

[Tismon]
1

#55: Heheh 😉

Tiara och de har inte varit på stan med mamma och pappa och han sa åt henne att hon inte skulle få lov att köpa hund. Var rekommenderar du att hon vänder sig till? Jag är förvirrad. Det är inte hälsosamt att gå omkring och vara arg på honom.

[Tismon]
0

Oops

[Tismon]
0

Skogen var glesvuxen och det finns en del lustigkurrar där. Det var ett tag sen vi var i kontakt med en hund som inte katten kunde äta, det kan man ju hoppas att det inte finns något behov av att vara med i tävlingen om det är farligt.

[snowy_]
1

Oj, krock.

Förhoppningsvis kommer det att komma till er och jag är inte bara för att gilla läget med dig och dina barn. Men det var länge sen vi sågs sist men inte minst för att på morgonen ta sig upp till er alla som vill ha en trevlig dag med mycket folk och så vidare…

Nästa ord: Stålmannen

[Goldie2010]
2

Stålmannen är en av mina bästa vänner och jag har inte hittat någon annan dag i veckan.
Nästa ord: Hoppas

• Redigerat 2022-08-15 20:11 av [Goldie2010]
[Tismon]
2

Hoppas att allt går som det ska bli, det är inte alls konstigt att man säljer det på en sida om jesus. Det var ett tag sedan jag kom hem från skolan och jag har en sexistisk syn på kvinnor

What 😂😂😂😂

PS jag hoppas verkligen att jag inte har en sexistisk syn på kvinnor

Nästa ord: Tror

• Redigerat 2022-08-15 20:19 av [Tismon]
Agnes.Pärlor
1

Tror jag måste läsa den förkortade boken Alice i underlandet som min mamma har inte kunnat undgå att upptäcka att katt är favoriten och jag blir inte tant på blocket. Nu stavas han faktiskt så här på nyårsafton,
och Sammy är mina första gången på födelsedagen önskar jag inte.

HaMsTeRpLaMsTeR123
1

Jag kan inte sova i tält och jag kan inte sluta tänka på dig. Du måste vara med mig och jag har inte skrivit någonting till henne så mycket idag. Du måste vara med mig idag jag är en bra dag.

Nästa ord: Television

[snowy_]
0

#64: 😂

Television och det har varit en del videos från er sida så jag kan inte komma på något annat än att det inte går att fylla en kopp kaffe och kaka till dig. Men det var ett tag innan vi åkte till jobbet och det är ju upp till dem att göra sig iordning för att på morgonen ta sig till en ny tid för behandlande massage hos er (?) 😆😆

Nästa ord: Karusellen

Agnes.Pärlor
0

Karusellen och en halv centimeter hög nivå med pärlor att göra men det betyder inte att han ska sona någon annans brott och straff skola för utsatta unga i ett hönshus. Karusellen i ett förfärligt slagsmål i Strängnäs kommun söker Medarbetare till nordisk e-handel.😁

Nästa ord: Från

[snowy_]
0

😁

Från blogg som handlar om hjärnan och det är något som jag skrev tidigare att det inte går så snabbt som jag inte borde vara. Men det var länge sedan vi var på semestrar och inte alls från ett palmblad och inte alls från ett annat alternativ. Men jag förväntar mig inte att det är extraordinärt på något sätt i din webbläsare.

Nästa ord: Orangutang

Agnes.Pärlor
0

Orangutang i en skokartong och jag tänker som sagt följa er! Men det är ju alltid kul att skapa och en halv centimeter hög, jag tycker mycket om naturen och vårt nyhetsbrev får du gärna köpa samma som förra året. Jag har lekt med färger av flöbb.

Nästa ord: Speciellt

HaMsTeRpLaMsTeR123
0

Speciellt när man ska skriva en bok som heter ni har några tips. Jag ska skriva det var ju bara att jag inte har någon annan stans att bo på. Du måste ju inte ens det var ju inte så mycket idag och imorgon så ska du göra något som du tycker ser bra ut.

Nästa ord: tråden

Agnes.Pärlor
1

Tråden var Rudolph, jag tycker mycket om det, och Sammy. Jag vet inte vad jag ska göra med honom och att det är ju alltid kul som tids största bluff. Sticka ut på lidandet ställer upp hoppet än våga inte att spela Bolibompadraken längre.
Öhhh….🤨

Nästa ord: Tid

EquusCaty
0

Tid att spela in en kommentar bekräftar du också att det är en del av det som en trevlig ritt jag har en stor del av the moon is a lot more 3 år och längst ut på ett hotell med i Facebook idag så har jag läst att den ska vara och hur många kalorier innehåller baka en kaka.

Nästa ord : grattis

Tjena^^

[snowy_]
1

Grattis på födelsedagen och det var som att jag inte borde vara med på det här med utomjordingar. Det kändes lite sorgligt att du inte vill vara säker på vad som händer med den enorma jorden som är gratis.

Nästa ord: Fjället

Agnes.Pärlor
1

Fjället i den färgen är snygg design signerad, men allt kan inte bli perfekt för en bild av er härinne är ju redan rejält i en båt och driver eget liv i den här tråden. I landsproblem i den här tråden nästan är ett år gammal måste man vara för att ha hund i en båt och motor fastighet i Högdalen centrum framtidens ritningar lyfter arenabygge i Växjö och Sammy brukar vara inne på språk. 🤨🐶⛵

Nästa ord: Som

EquusCaty
0

Som ligger bakom den populära tv-serien supernatural får en kanin som är en av de vem som ska jag har fått de flesta house 🏡 jag kan spela in ska vara och den rosa och lila grimma för jag tycker att geografi är en av dina bokningar.

Nästa ord: husbil

Tjena^^

[Tismon]
1

Husbil och det var inte alls lika bra som jag inte kunnat förstå. Förstod mitt modersmål när jag kom hem från en liten isolerad by.

Nästa ord: Detta

[snowy_]
0

Detta inlägg postades den onsdag kväll och det var mer det jag tänkte lite på skillnaden mellan information och anmälan till dig. Men det är ett citat från is a very important thing to do with a deep heart of the mind…

Nästa ord: Brandsläckare

Agnes.Pärlor
1

Brandsläckare avbröt studierna i den här bloggen läser jag. I sådana fall är mänskligheten usel på att äta katten Gustav sa igelkotten i usa. I sådana fall är du berättigad att göra en sån här orm.

Vilda igelkottar finns inte i Usa. Jag tror inte att några igelkottar har någon åsikt om att äta katten Gustav..😁

Nästa ord: Vass

• Redigerat 2022-08-18 14:59 av Agnes.Pärlor
[snowy_]
0

Vass kniv och inte alls från ett annat land för översättning av dig till mig. Även finns ju X-Files och det är ju upp till dem att göra sig iordning för att gilla läget med en kortare tid än vad jag kan ju vara bra.

Nästa ord: Brännässla

Agnes.Pärlor
1

Brännässla i en låda med det tidigare rekordet hade tänkt göra något liknande i den åldern då man ska veta vad är en arrendator i banbrytande forskning om det funkar bra med en blomma i Afrikas öken loppisfynd. Sy en liten nötskrika från igår kväll så mycket av vad du skrev med skådespelare i ett förfärligt slagsmål.
Va? 🤔

Nästa ord: Slöjd

[snowy_]
0

Slöjd och inte alls från ett annat sätt är ju en form av ett par timmar till mig och min syster (har ingen syster…) var den som blev över från ett perspektiv och inte alls från ett annat

Nästa ord: Syster

• Redigerat 2022-08-20 19:15 av [snowy_]
EquusCaty
1

Syster sol och värme och kyla och snö eller is not okay with you I think you should be able to get it dawn of memories min favorit är en stor kartong.

Hihi (◍•ᴗ•◍)

Nästa ord : Gymnastiksal

Tjena^^

[snowy_]
0

#83: 🤣

Gymnastiksal och inte orkar med att det är ju upp till dig nu då vi ska göra en liten diktbok och det är något som är gratis först och främst. Men jag förväntar mig inte att den är så himla bra och att du har något annat än en månad kvar till julafton.🤨

Nästa ord: Kantareller

[Goldie2010]
0

Kantareller och jag har inte ens att du inte vill vara hemma hos mig om du inte vill vara med i tävlingen.

Nästa ord: Klätterställningen

HaMsTeRpLaMsTeR123
0

Klätterställningen är du vaken nu. Jag ska göra dem till en annan dag allihopa och välkomna tillbaka till mig på att jag. Kanske skulle det funka för dig att du ska ha en bra dag på jobbet nu. Du måste vara med mig idag så att jag inte kan se om jag kan jag ringa till mig.

Hmm..
Nästa ord: Kiwi

[snowy_]
0

Kiwi och jag har fått en ny design på min ensamhet. Man måste nog vara medlem i gruppen som blev över från ett annat alternativ till den här övningen.

Nästa ord: Innekatt

HaMsTeRpLaMsTeR123
1

Innekatt att jag inte kan se om jag kan inte sluta tänka på att jag har en massa andra förslaget.
Du kan väl höras av imorgon så ska jag göra en egen lägenhet i Stockholm och Göteborg. Du måste ju inte ens det. Du måste vara med mig idag så att jag inte kan se om jag kan se.

🤨🧐

Nästa ord: Kakor

[snowy_]
0

Kakor som är gratis och ni får ha en fin sjö i hörnet av dig till en annan gång då jag är så att det inte går att fylla i formuläret nedan för mig själv i spegeln och det var som att jag inte borde vara en bra bild på en replik i filmen .

Nästa ord: Glass

Agnes.Pärlor
1

Glass på ett gammalt hantverk och jag är ju inte så att om klockan fem dagar men nu är den klar äntligen klar stod det här ljuset i tunneln och jag. Sy en bild på en katt fisk i blått runt hela eller inte så mycket om naturen och vårt behov av grönska i en skokartong. 🤨🌳🌿

Nästa ord: Komplicerat

[snowy_]
0

Komplicerat att det inte går så fort som jag skrev tidigare. Men det är ett citat från is a valid hej igen. Ringde mig idag och imorgon ska det vara så svårt som är en länk till en ny tid. Jag spenderade två veckor och har tänkt att vi skulle kunna vara med på en gång till.

Nästa ord: UFO

EquusCaty
0

UFO i stallet och rida på islandshästar i en annan gång men om du har minst en E en E en E en E en E en E en E en ny tråd för oss att du inte kan leva utan musik…

Nästa ord : Amerikansk

Tjena^^

[snowy_]
0

Amerikansk fotboll på mitt konto i morgon är jag hemma igen efter en lång dag på stranden. Men det var ett tag innan vi åkte till skolan och sen ska jag hoppa in i frikortet och inte alls från er sida så jag kan inte komma på något annat än att det inte går att fylla en kopp kaffe eller så är det nog egentligen inte så mycket man kan få veta från ett palmblad.

(det känns som att de tre orden jag har att välja på börjar upprepa sig😁)

Nästa ord: Elefant

[Tismon]
1

Elefant och de har inte fått något besked om när jag kommer hem. Jag tror inte att någon annan som är på väg till jobbet idag har det bra. Därför utomjordingarna hade ljugit om Orvars identitet och det är inte alls bra för att jag är rädd för åska.

😂😂😂

Nästa ord: Traktorer

EquusCaty
0

Traktorer lastbilar med i en kompis sms lån direkt till final i Melodifestivalen och verkar inte vara med och påverka och förändra ett barns liv var en gång var en stor kartong liten film.

Nästa ord : såld

Tjena^^

[snowy_]
0

Såld bostad till salu i tvätten och jag lägger upp en bild på dig nu för att gilla där man kan få veta vad du menar att jag inte borde vara med på. Hej * * Stålmannen och jag har fått motstånd mot den svenska marknaden för behandlande hej igen så det blir nog en bra kväll igår med dig. 🤔🙃

Nästa ord: Kontoret

[Tismon]
0

Kontoret i den ödsliga byn var en gång en del av illuminatiordern. Det finns naturliga hybrider i naturen som är så sällsynt att du inte har någon makt över vad som sker i ditt liv och det är helt okej.

Nästa ord: Tyvärr

[snowy_]
0

🤣🤣🤣

Tyvärr har det varit en bra dag igår kväll så jag kan inte komma på något annat än att det inte går att fylla i ett tidigare inlägg om att jag skulle behöva bo i en bastu och inte alls från ett annat sätt att leva i nuet. 😶

Nästa ord: Kamin

• Redigerat 2022-08-23 19:01 av [snowy_]
EquusCaty
0

Kamin och jag har fått 2 ögon med en glädjedödare jag inte svara på frågor från iFokus sajt som ska jag göra det imorrn så att jag inte svara tidigare.

Nästa ord : Automatiskt

Tjena^^

[Tismon]
0

Automatisk avstängning av mig när du kommer till Sverige och i så fall är det inte så trevligt. Jag tror att du upplevs som oansvarig.

Nästa ord: Troligen

[snowy_]
0

Troligen kommer inte ihåg om jag gör det möjligt att kommentera på mitt konto i morgon och det är något som är gratis först och främst. Men det var ett tag sen jag pratade med min familj (?) ta nattåget dit och göra en ny version av en personlig lärare.

Nästa ord: Peugeot

EquusCaty
0

Peugeot partner och inkluderar grundpris skatter och avgifter för att du redan har du några titlar med en katt.

Nästa ord : Citroën

Tjena^^

[snowy_]
0

Citroen och inte orkar med att jag skulle behöva bo på hotell i närheten av en personlig favorit i repris på mitt konto i SEB. Men det var länge sen jag skrev om det finns någon möjlighet att komma till er och att jag har en släkting som blev fel på mitt i tvätten…

Nästa ord: Molnigt

[Tismon]
1

Molnigt och det är helt okej. Det är ju så himla mycket bättre nu än när man inte kan ändra mellan olika fiskar.

Nästa ord: Varför

[snowy_]
0

Varför har du en länk till en annan sak som är en av de mest populära sökningar just nu. Orkar jag verkligen att det inte går att få medlemmar i föreningen som blev över från ett annat sätt att leva. Men jag kan ju inte dricka öl med dig om du vill ha en bra bild från förra året…. 😅

Nästa ord: Alkohol

Agnes.Pärlor
1

Alkohol i en båt och motor fastighet i Högdalen att göra en sån här orm i den känns inte så mycket prp men hade jag varit lite yngre så hade jag nog inte riktigt blev nöjd med det lilla trädet. Frälsebonde va kul när man ska ha husvagn på släp i en båt och motor fastighet i en båt och motor fastighet i en bok hos faster.

Stackars arrendator, det blir svårt i en husvagn på släp i en båt. 🙂

Nästa ord: Akilles

[snowy_]
0

Akilles och det var som att det inte går att få tag i en annan sak som att man behöver äta lite frukost och sen ska jag hoppa in i en annan gång. Men jag kan försöka översätta det inte är helt naturligt att det är extraordinärt på något vis hej.

Nästa ord: Kompisen

[Tismon]
0

Kompisen och jag har hört att slöjstjärtar är supersociala och det är inte så mycket att säga till om. Fast sen beror det på hur mycket som jag kan göra åt saken. Det finns inga ord som börjar på bokstaven i, det är inte lätt.

Nästa ord: Förmodligen

[snowy_]
1

Förmodligen är det en jättefin resa att se om det blir förlängt till att jag mediterar större delen av min tid på att de fällde en skog där vi kan ju säga till mig och min fru och två barn som är en av de mest populära sökningar just nu. ❓❓❓❓❓😂

Nästa ord: Semlan

[Tismon]
0

Semlan och de har inte hört något mer om hur du vill ha lite inkomster från olika håll i världen. Man vet redan när man är i alla fall igenom USA och Kanada och det finns ingen möjlighet till att vi skulle kunna använda sina barn i hushållet.

Nästa ord: Tack

Maleficum
0

Tack för att du är så himla bra på att det inte är något allvarligt talat så är det bara att höra från dig.

Nästa ord: Skyldig

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

[snowy_]
0

Skyldig att betala för det mesta av min tid på att jag inte har något emot en del videos på en replik i filmen som vi har haft lite svårt att få medlemmar i föreningen som blev över från ett annat sätt att leva.

Nästa ord: Majkasen

Maleficum
0

Majkasen is a great place to work for and we will be able to provide you with a great selection of great products and services for your loss.

Fick bara engelska alternativ att välja på 😂

Nästa ord: Skolverket

[snowy_]
0

#113: Blev så för mig förr. Får stänga av engelska språket för att få svenska alternativ.😊

Skolverket har inte kollat upp det här med utomjordingar och inte alls från er sida så jag kan inte komma på något annat än en gång till innan vi åker hem till oss och det är ju intressant.

Nästa ord: Galet

[Goldie2010]
1

Galet mycket pellets till stallet imorgon och jag har inte hittat en ny Medarbetare som är på väg.
😅
Nästa ord: Kaninen

Maleficum
1

#114: Skriver mest på engelska med mobilen så vill inte ta bort det (och är väl därför jag får upp mest engelska förslag också).

[snowy_]
0

Kaninen och jag har fått motstånd mot den nya influensan och det har varit en del videos av dig om att det inte går så snabbt som jag skrev.

Nästa ord: Hamstern

EquusCaty
0

Hamstern jag kan spela in på iFokus än en gång per år i Sverige och Norge har du för husdjur och så vidare och jag en E SÅÅÅÅ GLLLLAAAAD jag kan inte säga något om jag får 🐑🐑.

Nästa ord : Lilja

Tjena^^

Maleficum
0

Lilja hej älskling är det bara att höra av dig om du vill ha en bra dag och tid för att få ur mig det.

Nästa ord: Ändå

[snowy_]
0

Ändå är det en jättefin resa att se om det blir förlängt till att ha de pengarna som blev över från ett annat alternativ till den här gången. Men det var ett bra tag sedan vi sågs sist men det är ju intressant och roligt att höra att jag inte borde vara med på ord ibland är .

Nästa ord: Hur

[Tismon]
1

Hur är läget med dig? Och nu har jag varit på semester och jag är inte så mycket för att överdosera på omega 3. Vilka fiskar önskade du att du kunde ha? Jag gissar på att det är en ganska bra. Det finns inga ord som jag kan dö för.

Nästa ord: Trots

Maleficum
0

Trots att jag inte har någon som har en del av det som är en av de bästa priserna och sista minuten för att få ur mig det är ju LU om två veckor sedan och det har varit i kontakt med dig och dina kollegor som är så himla mycket bättre än vad som händer i helgen.

Nästa ord: Anderson

[snowy_]
0

#122: Anderson och jag har en del av den nya designen och det var mer inflytelserika och det har varit en bra dag igår kväll så hörs senare i år och det är något som är en av de mest kända för att på ett ohälsosamt sätt som skadar en del av den nya designen. Men jag kan försöka komma ihåg att ta upp detta med en massa annat kul och spännande med en kortare tid

Nästa ord: Boken

EquusCaty
1

Boken är en av mina karaktärer som har en katt kan du läsa mer om hornet var en stor del 2 Den sista 🐐 get a new forest and my mom in the moon and back to be a eventing.

Min mobil gillar svengelska😏

Nästa ord : Flyg

Tjena^^

[snowy_]
0

Flyg billigt på nätet så att det är ju upp till dem att göra sig av med salt och peppar och inte alls från ett annat sätt att få medlemmar. Men jag förväntar mig inte att det är extraordinärt på något vis hej has never ever used such products and is not recommended for your purchase or any other item that you enjoy it for your own personal use.

Min med 😂

Nästa ord: Bilen

EquusCaty
1

Bilen är det viktigt husdjur och så har du en till två års fängelse och jag vill inte skicka in en ansökan till mig att rysa men det finns ingen som helst och var i landet bor på landet.

Nästa ord : Stockholmare

Tjena^^

[snowy_]
0

Stockholmare och inte alls från er sida så jag kan inte komma in i duschen nu och det var som att jag har läkarsamtal den som vill vara säker på att jag inte borde vara en av de mest kända för att på morgonen ta sig upp till er alla som vill ha en bra idé om hur man tolkar det så bra som möjligt.

Nästa ord: Gävleborgs län

EquusCaty
1

Gävleborgs län Hallands nyheter och kampanjer för mig och ja det var en gång var det är viktigt att veta och förstå sig på bakbenen och att vi skulle upp tidigt.

Nästa ord: Melodifestivalen

Tjena^^

[snowy_]
0

Melodifestivalen hej igen för jag ska försöka komma ihåg att ta upp detta med en kortare tid hos er på telefon. Men jag förväntar mig inte att det är ju upp till dem att göra sig iordning för att på morgonen ta med kvitto och garanti för att gilla läget med dig och dina kollegor…

Nästa ord: Trasiga

EquusCaty
0

Trasiga kläder och skor och kläder i resväskan jag är en av en eller flera gånger i veckan och det är inte bara jag som är en av de vem som helst och spikar i skogen.

Jaha?

Nästa ord : spöregn

Tjena^^

[snowy_]
0

Spöregn och det är ju intressant och roligt att höra av dig när du kommer hem på söndag. Men det var ett bra tag sedan nu ska jag hoppa över den här veckan och har tänkt att vi ska ses kl 13 blir det nog automatiskt så att den på den större vägen får företräde.

Nästa ord: Företräde

EquusCaty
0

Företräde framför andra sidan satt på en liten fluffboll vi är inte så djupt inne på mitt konto men det finns ingen beskrivning av de vem som helst kan avbryta intervjun när jag blev överlycklig över hästspel jag kan bli Shetlandsponny ridponny jag har inte undermenyer Bildt och hans familj.

Vad ska man säga?

Nästa ord : Shing

Tjena^^

[snowy_]
0

#132: hahaha😂

Shing och jag lägger upp en bild på dig nu för att minska mina vänner som har en del av den nya influensan. Men det var ett tag sedan vi hördes sist men inte minst för att på morgonen ta sig till en ny smak av att bemöta dessa två är ju upp till dig

Nästa ord: Kamelfluff

EquusCaty
0

Kamelfluff jag kan spela in på iFokus än vad de vill att det är inte så djupt inne på sajten är att jag har en katt eller stallhund jag har en stor del 2 Den store 🏬 e post och jag vill inte skicka in ett e e post och telestyrelsen jag har fått 2 dagar 30 min då de gjorde i ordning.

Nästa ord : fluffboll

Tjena^^

Maleficum
1

Fluffboll is a bit wary of him and runs and hide when he get to close to the skin there is a bit of a scare of the fire after spending the day outside.

Nästa ord: Räkorna

[snowy_]
0

Räkorna jag är så bra buss och tågförbindelser här kommer en ny tid för att på ett tag sedan nu ska vi göra om det. Vill inte forcera hej igen för att på ett ohälsosamt sätt som jag inte borde vara med på.

Nästa ord: Fisk

Maleficum
1

Trots att jag inte har någon som har en del av det som är en av de bästa priserna och sista minuten för att få ur mig det är ju LUF. Men det blir nog inte så många gånger som jag kan få till en början på nästa möte.

Nästa ord: Önskar

Agnes.Pärlor
2

Önskar att jag inte riktigt blev nöjd med den i en det lilla trädet är ju redan rejält i. Kapitalismen är en båt och driver eget liv i den här tråden nästan är ett år gammal måste man vara för att ha hund i en båt och motor fastighet i Högdalen centrum publicerad av er härinne.

Va?🤨

Nästa ord: Kontroll

[snowy_]
0

Kontroll av att bemöta dessa två veckor och det var som att man inte alls ska fokusera på din utbildning och forskning inom kort och gott nytt år.

Nästa ord: Grus

Maleficum
1

Grus på det sättet som en sork på bilden är tagen från dig. Men det blir nog bra att veta vad det gäller bara att höra från er på telefon. Hej älskling och kramar från oss alla tre på natten när det passar dig bäst.

Nästa ord: Ögon

[Lilium]
0

Ögon av dig om du vill ha ta lite extra tid och plats för att sitta och vänta tills du kommer hem från jobbet och jag har inte fått in några utbildningar eller kurser i en vecka sedan och jag har inte fått in några utbildningar eller kurser i en vecka kvar tills jag får se om jag kan få en vän av ordning och reda ut det på

Nästa ord: bild

EquusCaty
0

Bild från när och var en stor del 2 dagar Uteritt hur man 👞 jag har en likadan fast rosa och lila grimma och jag är en del 2 Den jag är på plats till plats för jag är en av de vem som helst och det är en av de vem som helst och det är en av de vem som är en av mina favoriter.

Nästa ord : katt

Tjena^^

• Redigerat 2022-09-15 14:59 av EquusCaty
[snowy_]
0

Katt som jag har läkarsamtal den som vill kolla på film på tv i tvätten är ju en sinnets illusion. Men vill man ex behålla sitt jobb bör man ju komma i form och funktion som jag skrev om i landet som blev över från ett annat sätt att leva i nuet och det var som att jag inte borde känna så. 😂

Nästa ord: Undulater

Maleficum
1

Undulater i stallet på en gammal bild från förra årets första kvartal. Men kan vara att de behövt fixa någon bugg akut eller att väldigt många försöker spela på en gång.

Nästa ord: Buggar

[snowy_]
0

Buggar i högra tvättmaskinen i hörnet av dig när det behövs en av de mest populära sökningar just nu. Orkar jag verkligen inte att det är extraordinärt på något vis så att det inte går att få en uppfattning om hur det går att få en ny smak av att bemöta dessa fördomar om det. 🤔🤔🤔

Nästa ord: Jultomten

[Zefirka]
0

Puttar upp då jag gillar denna leken.

[Zefirka]
0

Jultomten ska du är det blir det som jag gillar denna vecka sen

nästa ord: Gräs

Pilspets
0

Gräs och jag är väldigt duktig ju på alla som drabbas av det. Det är lugnt ni Tack.

Ord

[Zefirka]
0

Ord som jag gillar äpplen och jag gillar denna leken som jag har inte att vi kunde ha en sån här är det

Melonen

branden
0

Melonen och sen skickar du över något så är det jag som somnar först och han har lagt till dig som vill ha en snabb fråga om det är ok

Nästa ord: Var

[Zefirka]
0

Var det så här det var en gång i skolan och så fortsätter det så här

Nästa ord: Lekplats

[Goldie2010]
0

Lekplats och det var en i stallet och jag är inte sur på mig.

Nästa ord: Potatis

snowy00
0

Potatis i en bastu på en gammal bild av hur det går att köpa utskrifter av dem om man vill. Bara en kul grej att göra en liten stund och sedan kommer vi att det är ett trauma även för mig.

Nästa ord: Ost

[Zefirka]
0

Ost och kex och att simma lugnt med det här är för fisk blir det en elva efter en månad.

Nästa ord: Havet

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.